Tuesday 14 October 2014

1001 KHASIAT OMEGA GUARD



KHASIAT TERSEMBUNYI OMEGA GUARD SHAKLEE

Hari ni saya nak berkongsi 1 cerita dengan pembaca sekalian.. Suatu hari, ibu saya mengadu mengalami sakit kepala dan dada. Pada masa tu, muka beliau Nampak pucat tidak bermaya seolah- olah kekurangan oksigen. Tanpa banyak soal, saya telah membawa ibu saya berjumpa doctor. Ibu saya telah didignose mengidap darah tinggi dan kadar kolesterolnya agak membahayakan. Saya sangat risau akan ibu saya dan telah mendapatkan nasihat dari seorang kawan tentang ini. Akhirnya, saya telah diperkenalkan dengan Omega Guard Shaklee bersama Garlic Shaklee dan ibu saya telah mengamalkannya selama sebulan. 

Alhamdulillah..sekarang ibu saya tidak lagi mengadu sakit kepala dan dada. Malah beliau rasa lebih bertenaga dan mukanya pun dah xpucat lagi. Yang paling best, apabila ibu saya buat follow  up dengan doctor, hasilnya sangat memuaskan. Tekanan darah sudah turun sedikit dan paras kolestrol pun stabil. Saya sangat gembira..

Tapi adakah kita tahu kandungan didalam Omega Guard yang istimewa ini? 









  1. Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

    Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*
    Sumber : Shaklee Malaysia

    Siapa Perlukan Omega Guard Shaklee?

    Ibu Hamil
    • Membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan.
    • Mengurangkan risiko bayi lahir pra-matang ataupun dikenali sebagai bayi tak cukup bulan
    • Mengurangkan risiko gila meroyan selepas melahirkan bayi
    • Mengawal kenaikan berat badan ibu semasa hamil

     Ibu Menyusu
    • Membekalkan khasiat untuk sistem imunisasi kepada anak dan membantu perkembangan otak juga.
    • Membantu penurunan berat badan ibu tanpa jejas penghasilan susu dan kualiti susu


     Kanak-kanak
    • Pertumbuhan badan yang sihat dan juga untuk kesihatan otak
    • Sesuai untuk anak yang mudah jatuh sakit seperti batuk, selesema, asma
    • Memperkuat sistem imunisasi badan

    Mereka yang mengalami masalah berat badan
    • Omega 3 meningkatkan hormon Leptine yang mengawal selera makan dan akan terasa kenyang lama.

    Sering dilanda masalah kesihatan
    • Batuk berkahak, selesema berterusan
    • Sakit-sakit sendi, kolestrol tinggi
    • Sakit Strok
    Credit to: superbvitamin.blogspots.com
 




Dapatkan dari pengedar anda sekarang!!!!!
Najwa Mohammad
017- 9652483
FB: Najwa Mohammad
IG: Najwa.mohammad
 







No comments:

Post a Comment