Saturday 11 October 2014

ESP Banyak Khasiatnya



ESP Banyak Khasiatnya!!!!!
Sebelum saya mengenali Shaklee, saya tidak pernah mengetahui apakah produk- produk Shaklee dan apakah khasiat dan kebaikannya. Sehinggalah pada suatu hari, ketika mengandung anak ke-2 seorang rakan telah memperkenalkan produk terlaris Shaklee iaitu ESP (Energizing Soy Protein) yang sangat membantu saya. Kenapa saya kata begitu? Hari ini saya ingin berkongsi dengan pembaca tentang 1001 khasiat Esp yang mungkin anda semua tidak ketahui.


Menurut kajian yang telah dijalankan ESP terbukti keberkesanannya kepada:
1.       Kulit
ESP menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri, membantu hilangkan parut jerawat di muka, dan menganjalkan kulit.

2.       Tenaga
Jika kita mengamalkan ESP secara berterusan, ESP dapat memberi tenaga berpanjangan, menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.

3.       Pengurusan berat badan
ESP menjadikan kita cepat kenyang dan mengurangkan pengambilan makanan berlebihan.

4.       Tubuh badan
ESP juga menyokong kesihatan imunisasi badan, membina sel otot, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat. ESP juga terbukti dapat membantu mengelakkan pertumbuhan sel kanser.

5.       Ibu mengandung dan menyusu
ESP sangat sesuai bagi ibu mengandung dan menyusu kerana dapat membantu dalam penghasilan susu yang banyak serta dapat meningkatkan imunisasi ibu dan anak.
Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng'optimum'kan kadar penyerapan nutrien suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita .. senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP 
Jadi dengan segala kelebihan dan khasiat ESP Shaklee pada badan dan kesihatan secara menyeluruh, pastinya setiap sen yang anda laburkan amat berbaloi. Mencegah itu lebih baik dari mengubati kan. Jangan bila sudah sakit baru nak cari penawarnya.
Bonus buat anda, ESP ni boleh diamalkan oleh seisi keluarga termasuk dengan suami dan anak-anak (pastikan anda dapat konsultasi dari pengedar dahulu sebelum beri pada anak). Jadi tidak rugi kan sebab dengan 1 canister seisi keluarga dapat faedah kesihatannya.
Buat ibu menyusukan yang sedang atau mahu mengamalkan ESP sebagai milk-booster, insyaAllah pelaburan anda berbaloi. Bukan sahaja penyusuan lancar tapi badan anda secara tidak langsung mendapat 5 khasiat di atas, Hanya dengan 1 canister ESP pada harga runcit RM150 (utk harga diskaun kena la hubungi saya). Best kan?

 NAJWA  017-9652483

1 comment: